man får inget för det när man vill folk väl när man har en vilsam själ

Säkert! var bland det bästa jag har sett. Jag älskar hennes röst, både när hon sjunger och pratar, jag älskar hennes ryckiga rörelser på scen och jag älskar hennes små danser och jag älskar hennes energi.
Bilder kommer imorgon när vi har kommit hem.

Idag gick vi runt på Domino och gav järnet. Det blev lite nya underkläder, en ny festklänning (vit för en gång skull), en kofta, en ring, ett nagellack, ett armband, en ny plånbok som inte alls var så praktisk som jag trodde och en jättesöt t-shirt med två ugglor och (läs och häpna) ett par solglasögon - i början av mars istället för att komma på i mitten av mars att jag behöver nya.
Sedan köpte jag och Låväh med oss varsin ceasarsallad från Espresso House hem till Anna och satt och åt till Sex and the city innan det blev thaimat och Melodifestivalen. Lärde mig även att Daniel Karlsson är från Norrahammar(!) och skrattade mig igenom hans låt. Det blev Bridget Jones till slut.

Jag trivs bra i Norrköping och jag har lärt mig hitta typ på en gång - och mitt lokalsinne existerar nästan inte.
Nu blir det kanske kvällens sista cigarett och sedan mer Sex and the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0