men jag har aldrig lyssnat när du lovat

Jag har en man som är alldeles för lätt att muta; det är bara att säga att det blir tacos här ikväll och han kommer hit, haha.
Så, med andra ord ska jag spendera min kväll med min man och tacos, väldigt bra. Ska tvätta lite också, och försöka röja upp i övrigt här i röran, det finns ju faktiskt en gräns för hur mycket kläder jag kan ha på golvet, hur mycket godispapper det kan ligga i/bredvid min säng och hur många cola-flaskor som får ligga och skräpa... Måste nog plocka upp tangentbordet jag slängde i golvet häromdagen också, kan nog vara en bra idé.
Men, jag börjar med att föna håret och borsta ur mina tovor, ciao!
Nej, förresten, jag börjar med att kolla klart på mitt avsnitt Night Head Genesis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0