oh Cinderella, they aren't sluts like you

Jag har köpt nya böcker, fyra stycken för att vara korrekt. Min bokhylla behöver uppdateras, även om jag fortfarande har några böcker jag inte har läst, men jag läser om Nikki Sixx's bok och hittade fyra böcker jag velat ha länge; Slash, Som om ingenting, Att älska som en porrstjärna och Scar Tissue

Jag har sett The Tourist idag och blivit ännu lite mer förälskad i Johnny Depp.

Jag har hängt med massa ettor i skolan idag, umgicks med Micha ungefär hela dagen och ibland kom hans klasskompisar också.

Jag satt vid väggen idag med Anna och Lela och rökte. Man kunde sitta där utan att frysa - våren är med andra ord nästan här.

Jag har hittat tusen anledningar (känns det som) att avsky människor.

Jag ska titta på Cloudy with a chance of meatballs och sova nu. Och ge järnet på alla mina lektioner imorgon innan jag åker hem och tvättar som fan och går och lägger mig.

Om 48 timmar står jag troligtvis och tittar på underbara Annika Norlin uppe i Norrköping tillsammans med Låväh. Min röst kommer försvinna och jag har någon känsla av att det kommer vara en av de bästa konserterna jag någonsin har sett. Än så länge vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0