om vi förlorar varandra här i vimlet så minns att jag står bakom dig

Det blev som jag planerade; jag åkte hem med tåget 10.33 ifrån skolan, gjorde klart övningen i multimedia och åkte. Köpte chips och dipp och cola på ICA när jag skulle gå hem från stationen sen, la mig i sängen och tittade på K-on och somnade. Drömde väldigt lustiga drömmar; Skillingaryd hade något stall och en klasskompis red där och jag bodde i Skillingaryd hos någon och typ bara tittade på film och sov i hans säng hela dagarna medan han jobbade, och en dag bröt sig min yngste styvbror in genom fönstret och rev ner halva huset. Allt var väldigt lustigt och random...
Vaknade strax efter 16, fikade med mamma och hennes kompis, var med medan mamma gjorde mat, sedan åt vi och jag hamnade framför datorn igen.
Funderar på om jag antingen ska dra igång sista avsnittet K-on, eller lyssna på musik och försöka plugga lite, eller om jag helt enkelt ska försöka sova igen. Tror jag redigerar lite bilder medan jag försöker bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0