sarcastic mister know it all

Det gick bra hos tandläkaren, även om jag kände efteråt att jag var bedövad i halva ansiktet ända upp till ögat och knappt kunde prata när Micha ringde mig. Åkte hem till syster efteråt trots mitt prat om att boxas idag, och även när jag kom dit hade jag svårt att prata. Vi åt mat och tittade på TV och jag somnade. Sedan åt vi kakor också som jag hade köpt med mig dit.

Kom hem för drygt en halvtimme sedan och ska slänga in kläder i tvättmaskinen innan jag ska sätta mig med choklad och Red Bull och titta på förra veckans avsnitt av Top Model cycle 16!
Imorgon slutar jag tidigare från skolan, ska lämna lite saker hos Kim innan jag kommer hem helt, så slipper jag släpa på det på krogen på fredag. Tror jag kör lite boxning imorgon istället, det borde vara bra. Eller Zumba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0