slutkiss girl, won't you promise her smack?

Sitter och lyssnar på Hole för första gången på ungefär ett år eller något? Kommer ihåg när jag var 16 och isolerade mig från omvärlden med Hole på hög volym och innerst inne skrek med hesare röst än Courtney Love har.

I alla fall, jag kom upp i tid idag och tog inte tåget så jag var i skolan en kvart efter att min lektion börjat, utförde "sociala experiment" på psykologin och det är väl ungefär bara det. Har läst ungefär halva Som om ingenting nu också. Bra! Har även bestämt mig för att göra en lista över hur många böcker jag läser under det här året. Ska även göra upp en lista över vilka artister jag har sett live.

Jag har en maskin i tvätten som jag snart ska ner och kolla till, och jag har beställt biljetterna till Håkan idag så nu får jag vänta kanske två veckor på att de ska komma hem med posten (fick panik när jag läste det i mejlet jag fick då jag fick för mig att det var två veckor, inte tre, till konserten) och jag betalade nyss mitt livs första räkningar.
Dessutom har jag börjat rensa lite i mina garderober, så ska börja slänga ner lite kläder i kassar och fortsätta rensa lite till. Det blir jättebra.

Nu ska jag njuta av en red bull tillsammans med en cigarett innan jag fortsätter min kväll med Hole och garderobsrensning och tvätt och packning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0