to die by your side is such a heavenly way to die

Okej, jag är arg.
Först var jag bara arg på människor, hur dum och korkad en person kan vara medan en annan är naiv och tror allt är bra. Doh.
Sedan satt jag tre timmar med en teateruppgift jag skulle lämna in idag för att få G i kursen. Så jag åt ingen middag när jag kom hem och satt och tittade igenom hela teatern och skrev på uppgiften i ungefär två timmar. Vad händer när jag ska lämna in den? Jo, fucking jävla mango-skolmail fungerar inte. Först provade jag i Google Chrome - fungerade inte. Sedan kom jag på att jag faktiskt inte hade tagit bort Mozilla Firefox sedan Johan hade hand om min dator så jag provade där också - och det fungerar fortfarande inte. Ska prova imorgon i skolan annars ska jag banka på PG's dörr och ge mitt usbminne till honom så han kan få den på så sätt.

Annars en helt okej dag. Väldigt oproduktiv fotolektion, lunch på Subway med Julia, Anton, Anna och Pet. På teatern satt vi mest i gruppen och slipade lite på våra manus; vilka dialekter alla ska ha osv. Sedan var det en väldigt kul rast; Nermin, hans vän, Simon och jag stod ute och rökte och skrattade hur mycket som helst åt att jag sa "jag tycker om Bill" (syftade på Skarsgård) och Nermin sa "jag tycker om Bull!" och massa sådant. Sedan rymde jag och Nermin tillbaka till lektionen, hans kompis lite på efterkälken och sedan när han kom efter skulle Nermin vara ninja och snubblade över en stol och sedan snubblade han i trappan igen, haha.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Samhällskunskapen slängde jag mentalt i väggen och i mitt huvud klarar jag provet utan att ha pluggat och varit på ungefär hälften av lektionerna som handlade om utbud och efterfrågan osv och inte ha några anteckningar och massa sådant.
Imorgon ska jag till banken och hämta ut mitt jävla studiebidrag. Nästan så jag vill ninja ner hela försäkringskassan också för att jag inte fått mitt underhåll. Jag är arg på alla, det märks inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0