vi irrar vidare i rusningen, i varsin ensamhet

Multimedian var otroligt jävla ovärd idag; jag hade inga bilder så jag kunde inte göra någonting på själva projektet, så jag fick sitta från 8.50 till 11.30 och skrev ett textdokument om hur min sida skulle se ut. Läste på Wikipedia också; tror jag läste igenom texten om Skillingaryd ungefär tusen gånger och inte nog med det läste jag om Vaggeryd, Värnamo, Klevshult, Forsheda och jag läste om Mattias Tedenby och massa annat.
Efteråt var jag på stan med Jessiica, köpte hårfärg, böcker och nytt puder. Jag som egentligen har hur många böcker som helst att läsa och inte behöver köpa två nya, men jag ville ju ha dem. Dessutom har jag ju läst Carolinas Ego Girl ett par gånger, så varför ska jag inte läsa Ego Woman minst lika många gånger?

Så, med tanke på att jag har hårfärg nu så får vi se vad som hittas på med mitt tråkiga hår. Tror jag har en plan, men jag vet inte riktigt säkert...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0