whose mistake am I anyway?

Nej, men strunta i att jag får VG+ på uppgifter från skolan.
Strunta i att jag hela tiden säger "jag äter inte fisken ni gör längre, den är oätlig".
Strunta i att jag betalar räkningar som inte ens jag skulle ha betalat, bara för att du inte kan betala i tid.

Häng hela världen och dunka huvudet i väggen så blir allt bättre.
Mentalt gör jag redan det, fysiskt slänger jag bara ett tangentbord i golvet.
Slänger mig ut på altanen snart. Skulle vilja ha kyckling också, men det är väl fel av mig att äta något ätbart.

Och inte har jag fått något pluggat heller. Jag läser och läser i den där jävla boken och hittar inga jävla svar. DÖ BOKFAN, DÖ!

Om det ändå vore så pass bra att jag slapp alla människor varje vecka, fy fan vad skönt det hade varit. För nu får man lyssna på att någon inte orkar mer mat eller inte tycker om maten varje jävla dag, andra som bråkar över datorn, någon annan som går och "pratar" (skriker) i telefon hela tiden.

Marilyn Manson får bli min vän. Fast det är han ju alltid. Gör revolt mot varenda jävla människa genom att ha kopplat in mina högtalare till Ragnar och satt basen på max. Suck on that bitches!

Fick förresten ett brev från Försäkringskassan idag (fast antagligen kom det säkert igår, bara det att informationen överallt suger kameldase). Nej, men, det är okej att ni inte kan skriva i första brevet jag skulle fyllt i "beviljas din ansökan om förlängt underhållsbidrag betalas det ut från och med mars 2011", för det är ju svårt att lägga till den meningen. Eller?
Ska i alla fall slänga ut lite av de pengarna på ett par skor. Jag förtjänar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0