would you go along with someone like me?

Detta är då fan i mig inte min dag.
Till en början tvingades jag upp vid 6.20 för ännu ett tandläkarbesök när jag egentligen hade kunnat gå upp en timme senare för att min mediekommunikation tydligen var inställd idag.
Sedan började jag sura på min svenskalärare ännu en gång för att jag inte kan få högre än G på kommande uppgift (långsynt människa, yes indeed).
Tog ut lite aggressioner på idrotten med innebandy. Jag gjorde ett mål.
Lättirriterad som jag är blev sur för att nyhetsreportrar inte kunde uttala Fukushima rätt utan bytte ut i:et till ett ännu ett u när vi satt på samhällskunskapen.
När jag satt på bussen hem skulle busschauffören leka ninja i en korsning. Slutade med att han drog i bakändan av en bil som stod i korsningen. Det blev ett tjohej, och jag förstår att hon blev förbannad. Jag är fortfarande fascinerad över hur lugnt hon kunde prata med honom! Kom hem en halvtimme senare, slängde i mig pizza och sedan dränkte jag mina sorger med Ben&Jerry's.
Sedan kommer min mor och säger att hon har sagt att jag ska betala ut min mobil med mina egna pengar. Inte hört ett jävla ljud om det, och hon som i stort sett aldrig kommer ihåg ett skit av vad jag berättar för henne klagar på mig för att jag inte har hört ett jävla ljud om det här. Fan är det för jävla påhitt...
Jag hade dessutom tänkt köra lite Zumba idag när jag kommit hem, men det kunde ju glömmas med tanke på dum någon får vara. Nu tänker jag sova så jag är fit for fight tomorrow.

Uppdate om min arga dag:
Facebook har lagt av.
Och jag ger upp.
Tar någon toaletten före mig nu slår jag huvudet i väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0