you made us so famous

Ligger i sängen lutad mot min sovande man och med datorn i knät och TV:n står på, sådär som jag alltid vill att det ska vara.
Igår satt vi och tittade på Let's Dance och sedan tittade vi på Billy Madison innan Kim somnade och jag såg vaken någon timme till, sms:ade med Mattias. Somnade någon timme, fortsatte sms:a och somnade om. Sovit väldigt konstigt i natt, och Kimsan har tagit alla kuddarna och gett mig en tunn och meningslös kudde, väldigt snällt.

Igår upptäckte jag och Julia tjusningen med all vår gamla musik också; det var My Chemical Romance, Fall Out Boy, Panic! At The Disco, Simple Plan, Good Charlotte och Jimmy Eat World. Det var vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0