your heart feels like it's cracked and made of stone

Jag började titta på Night Head Genesis, somnade och drömde även idag väldigt konstiga drömmar, vilket sedan ledde till en väldigt konversation när jag vaknade.
Men jag är trött, jag vaknade och kände mig väldigt borttappad och funderar på att lägga mig under mina täcken igen och gömma mig för världen igen framför massa Night Head Genesis. Eller om en dusch kanske hjälper mot hela den här känslan jag har i kroppen... Nej, jag orkar inte duscha, jag är för lat för det, punkt slut.

Det är ungefär samma känsla som förut, och den förbättrades lite grann, men rann iväg lika jävla fort igen.
Dra åt helvete känslafanskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0