are we in love or are we in pain?

Stannade hemma idag med. Smart val, mer tid att plugga. Har jag pluggat? Nej... Ska börja nu. Snart. Strax. Fick ett sms innan om att jag hade omprov i filmkunskap. High fucking five. Fast nej. Var jag smart och tog bort anteckningarna i mobilen om filmkunskapen? Yes, I was. Ännu en till high fucking five.
Nu har jag dock använt H&M som motivation; jag kände igår att jag hade ett stort behov av en byxdress. Tre stycken blev beställda, och ett linne. Linnet och den fina byxdressen som jag tyckte om mest (dessutom den dyraste av de alla jag klickade hem) kommer om två veckor. High five!

För övrigt har jag bara legat och tittat på How I met your mother hela dagen. Överger det nu en stund för att börja plugga.

Där är min fina sak. Hoppas verkligen den sitter bra på, annars lär jag ju vara lika förstörd som ett tappat ägg...


Kommentarer
Postat av: L

byxdress är liiiiiiiiiiiiivet. inte konstigt att alla småbarn kan gå och njuta i mysiga sparkdräkter, typ samma sak ju 8D

2011-05-19 @ 19:53:47
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0