'cause you just did the impossible: gained my trust

Igår var jävligt bra. Möttes av Sebbe och Patrik, gick hem till Sebbe och förfestade ett par timmar innan vi gick till Harry's. Antagligen var det vi som blev missbedömda för en misshandel när Patrik stod över Sebbe när han låg ner, Sebbe och Sonny "badade" i fontänen, vi pratade med kristna människor och blev bjudna på varm choklad, kaffe och bulle, jag träffade på Martin och sedan även andra människor jag träffat någon gång i mitt liv. Tappade bort all tid som existerade och glömde bort bussen så jag fick sova hos Sebbe.

Idag lyssnade vi på massa Disney-musik, pratade, jag blev kittlad hela tiden och sedan kom Peter och mamma och hämtade mig. Åkte till City Gross och handlade för ikväll, men planerna är helt ändrade; nu ska jag till Tess och det blir nog bara vi två. Fast det är mysigt det med.

Nu ska jag börja bege mig så jag kommer fram till Målen någon gång efter 20.

Två bilder från igår också, en från förfesten och en från när vi hade varit på Harry's.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0