everyday it's the same - I love, you hate. but I guess I don't care anymore

Kukdag. That's all I've got to say.
Vaknade med min jävla förkylning, klockan 8.10 satt jag på bussfanskapet hem efter att ha blivit upptvingad och skild från mina chips. Sov i flera timmar när jag kom hem, vaknade, tog en cigg, lagade mat och började titta på Sex And The City all over again.
Bakade kladdkaka med choklad och marshmallows också. Den blev väl inte helt lyckad, även om den blev god. Redigerat bilder för fullt de senaste två timmarna med; allt för slutprojektet i multi-fucking-media. Jag pallar inte.

Nu ska jag sova så jag kan orka mig upp imorgon om inte min förkylning blir ännu värre under natten. Good god, jag vill inte vakna en dag till med huvudmos och dum kropp, även om jag inte känner mig alls frisk at the moment...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0