if you have to kill me use a tommy-gun baby

Jävla skitdag. Rent ut sagt en helvetes jävla pissdag som kan dra åt helvete.
Jag lyckades somna seeent igår trots att jag gick och la mig tidigt, sedan drömde jag mardrömmar (vad är det med mig att drömma mardrömmar om en och samma persons fester?) och sedan försov jag mig idag. Låg och snoozade och blev lika arg varje jävla gång Familjen började spelas och trycka på snooze. Sista gången jag somnade om låg jag och skulle ställa om mitt alarm, inte ens det klarade jag av...
Så, resultatet blev att jag missade multimedian, så jag spenderade 1,5 timme med lektioner idag innan jag skulle på Bond in concert med Julia och Sture. Anna var ju med, och jag har ju sett lite av hennes danser innan när de har övat, men slutresultatet blev så sjukt jävla bra!
Sedan åkte jag hem, somnade på bussen och när jag vaknade tänkte jag "det är chill, jag är bara i Hörle, jag kan sova fem minuter till". Nej, det kunde jag inte, jag var två minuter ifrån stationen i Värnamo... Och Peter stod där och väntade på mig så ICA lite snabbt och köpte nya cigaretter, kakor och cola (Julia säger att man ska äta mycket när man är ledsen, ähä) och sedan åt jag mat hemma och känner att jag inte alls är sugen på kakor... Och jag har chips. Och lite choklad kvar. Imorgon är dock en pluggdag, kan äta allting då.
Jo, sedan har jag pratat med Låväh i telefon också och planerat inför helgen; inget tågåkande här inte dåva. Skjuts upp till stan och sedan kollar vi lite smått efter skjuts hem efteråt också. Dessutom är det planerat att ta med Mc Donald's-mat och äta på vägen upp till Huskvarna på lördag också; man får ju inte missa Familjen 14.30 för fan!

Nu ger jag dock fan i livet och röker en cigarett och sedan går jag och lägger mig och tittar på Vänner. Imorgon får jag absolut inte försova mig; hello nationella prov i engelska b, get down on your knees and fucking die. Undra vad jag skulle få för betyg om jag skrev det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0