ingen räddar dig nu, snart är det slut. göm dig i källaren för ingen kommer undan, inte ens i Sverige

Inledde skoldagen med Phantom of the Opera och Gerard Butler's vackra sångröst. Jag har nog levt på det ungefär hela dagen skulle jag tro... Och att det snart är Popadelica, jag ska dricka öl och se bra artister.
Jag gjorde provet i språkhistoria idag med, gick nog helt okej. Det kändes rätt bra i alla fall.
Hemma diskuterade jag livet med Peter, ett någorlunda vanligt diskussionsämne. Gick och la mig och tittade på avsnitt 18 ur säsong 7 av Grey's, jag kan verkligen inte få nog av det...

Ska gå ut och ta en cigg nu och sedan ska jag sätta mig och skriva ännu ett sådant där meningslöst Word-dokument som bara innehåller meningslösa känslor och tankar som inte får framföras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0