jag ger dig komplimanger så du stannar kvar, du är det nästbästa, det finaste jag har

Vad mysigt att jag sammalagt i natt har sovit ungefär sex eller sju timmar, och när mamma försökte få upp mig hade jag sovit 1,5 timme. Nej, jag åkte inte till skolan. Meeen, de första tre timmarna spenderade jag med Dreamweaver och musik och snart är jag klar med mitt slutprojekt i multimedia! Lär ta ännu några timmar ikväll, men ändå.
Dessutom ska jag plugga satan till filmkunskapen imorgon, och jag är ju hemma vid 13 imorgon så jag kan nog sitta upp i natt och plugga och sova när jag kommer hem.
Och helgen bjuder inte på ett jävla skit. Jävligt bra. Doh, hade jag haft pengar hade jag kunnat åka till Örebro imorgon på Yeah-festivalen, men nej. Dessutom utgick jag ifrån att jag skulle få spendera morgondagen med min man, det kan ju ta sig är rumpen (tror "rumpen" blev mitt nya ord efter en liten felstavning igår i min och Låvähs konversation).

Nej, nu ska jag unna mig några avsnitt How I met your mother innan jag sätter igång med multimedian igen. Måste ta mig ner till ICA och köpa cigaretter också... Och cola, för den drack jag upp och jag har fortfarande massa chips och skräp att äta upp sedan igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0