jag skriker i ett vakuum. jag trodde att du skulle bli min

Fin dag på stan med min krigare Låväh. Köpte det ena efter det andra; tröjor, byxor, två ringar, ett halsband, linne och välbehövlig hårfärg. Icke att förglömma mat från Mc Donald's. Det pratades om allt mellan himmel och jord, nu och då. Fick en extra inbjudan till grillning och alkohol hos Anton på torsdag, peppat en finsk människa till max och taggat morgonkvällen med en österrikare.
Jag har planerat morgondagens och torsdagens outfits, nagellack och allt annat. Det enda jag inväntar nu är om "kvinnan i mitt liv", som jag så snällt fick kalla K igår, ska följa med till Anton på torsdag, annars är allt fixat och braaa.
Och Little Marbles gör livet ännu lite bättre, även om det redan är väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0