jag tror mitt hjärta blöder

Mardrömmar och lite sömn hela natten lång. Och att inte kunna skrika i sömnen måste vara det bland det värsta jag vet; kändes som om bröstkorgen låg och pressades ihop av stenar som vägde flera ton.
Åt frukost hos systeryster med mamma. Vi stod till och med utanför Smålänningens och väntade på att de skulle öppna 9.30 - här skulle det köpas hårfärg! Jag ska klippa till håret här efter med. Som vanligt när någonting händer som jag inte tycker ska hända går jag lös på mitt hår, det blir alltid lidande. Dock blir jag nästan alltid nöjd, så får hoppas att detta går hem också. Egentligen borde jag åka in till Värnamo och köra en drop in-klippning, men nej. Så fungerar det inte i min värld.

Jag har fått hem mitt paket från H&M också, ligger nere på ICA och ska hämtas upp ikväll. Och innan det händer ska jag fota min inne-bild till fotoutställningen, redigera den, försöka installera Dreamweaver på datorn och jobba med multimedian, förbereda mig inför imorgon, lägga mig på golvet och gråta, slänga skoluppgifter i väggen och gömma mig under täcket och vägra svara på sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0