let it be spoken, let it be screamed, they'll never ever take us alive

Skitdag i skolan, avslutade eftermiddagen med inställd samhällskunskap och lite tittandes på Annas bal med Julia och Anton. Fint. Åkte hem och spenderade hela resan med Slipknot i öronen.
Neo var här när jag kom hem, så försökte mysa med honom så gott det gick när han var så trött och kröp iväg.
Hade ännu ett systerligt samtal med Robin sedan och gav honom alla råd jag kunde komma på. Sprang ner för en stund sedan och sa att jag kunde hjälpa honom med läxor också om han ville det någon gång. Jag känner mig som en bra människa när jag får dela med mig av saker och ting som kanske kan hjälpa honom, och att jag dessutom erbjuder mig att hjälpa honom med läxor, då känns det ännu bättre.

Nu ska jag titta på How I met your mother och sova och ladda upp inför imorgon.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0