men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Jag ger järnet nu och sen får det gå som det går; det finns inget annat jag kan göra.

Släpper varenda jävla tanke som spökar i min skalle just nu med hjälp av Veronica Maggios senaste album på högsta volym. Ska nog ta ett visst råd från en vis man som citeras mycket i Ego Woman och köra min egen meditering en liten stund. Jag har trots allt lite tid innan Peter är hemma så jag kan ge mig ut och fota med hans assistens. Det blir något Ulf Lundell-inspirerat. Jag har äntligen funnit en viss motivation till att fota igen.

Tusen saker i luften samtidigt också; inte nog med alla tankar och funderingar, utan det är svenskaprov på onsdag, foton som ska vara inlämnade imorgon och därmed ska redigeras på bussen till skolan imorgon, en inlämning/redovisning i samhällskunskap som ska arbetas med på håltimmar och fritid. Lägg även till ett multimediaprojekt som jag är ute med i sista minuten once again (hääärligt att ge fan i multimedia B nästa år så jag slipper det) och ett prov i mediekommunikation nästa vecka, och två andra prov i samhällskunskap.
Nej, jag önskar att jag var ett år äldre och fick ta studenten i år. Jag ligger ju faktiskt näst intill i den tiden; funderar på allt till balen, studentfirande, studentfester, studentklänning... Ja, praktiskt taget allt! Dock har jag inte den turen att ta del av allt i år...

Nu ger jag mig ut i kvällssolen med en cigarett och kameran och fotar en av bilderna jag har i tanke till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0