och det ekar mellan husen, ingen rörelse någonstans, bara fina tunna ljuset mellan våran värld och din

Både piercingen och ett av mina nagellack kom med på bild (även om jag ser halvt galen ut). Jag kan äntligen sträcka ut tungan, och redan nu känner jag att staven är alldeles för lång; den lever sitt egna liv när jag äter.
Jag ska fortsätta måla naglarna och lyssna på Jonathan Johansson, som jag för övrigt också ser på lördag, och sedan ska jag plugga språkhistoria igen.
Jag pluggade på tåget hem, sen strax innan Vaggeryd gav jag upp och la ner allting i väskan och försökte sova lite. Somnade gjorde jag, men inte sittandes utan mer när jag hade lagt överkroppen på sätet bredvid och jag hade kommit förbi Klevshult. När jag satt och rökte sedan dök Theo upp så jag fick sällskap av honom en liten stund. Har gått och sjungt massa sen jag kom hem, och även upptäckt att säkerhetsnålar måste vara livets uppfinning efter tanken "vad fan ska jag ha på mig imorgon?" och hittade en over size-tunika som jag köpte på sportlovet och har använt en gång... Meeen, jag ansåg inte i provrummet på Monki att den var stor; det har jag kommit på i efterhand och idag tog jag tag i det - fäste ihop den i ryggen med en säkerhetsnål så den sitter som jag vill nu. Skitbra!

Måla naglarna, Jonathan Johansson, nikotin och plugg nurå. Och dessutom ska jag om 1,5 timme ligga i min säng och försöka sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0