sadness is my boyfriend. oh, sadness I'm your girl

Sov oroligt hela natten även om jag trodde att jag skulle slippa det om jag sov bredvid Robin. Jag försov mig, satt och väntade på tåget från Värnamo i nästan en timme med näsan i Det fattas en tärning och Lykke Li i öronen och cigarett efter cigarett mellan fingrarna.
Åt på Chili Thai på lunchen med Jessiica, Frida och Josse och idrotten spenderades i solen på gräset framför huvudbyggnaden. Solade lite smått och Jessiica bjöd alla på cola, ähä. Kim gjorde oss sällskap efter en stund och jag åkte samma tåg som honom hem. Jag vet redan mitt betyg i samhällskunskap så ingen idé att få reda på det då, lika bra att åka hem och sola med näsan i Om jag kunde drömma och ännu lite mer kedjerökande och bra musik som Little Marbles och Oskar Linnros i öronen.

Morgondagen bjuder på sovmorgon, förhoppningsvis slutar vi tidigare på teatern också så jag får komma hem och sola och onsdagen bjuder på utgång med flickorna från klassen + Kelb.

Kommentarer
Postat av: Karro

sov brevid robin..??

2011-05-30 @ 19:38:41
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: L

ja, han sov inne hos mig i natt bara för att jag inte ville sova själv

2011-05-30 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0