thanks for making me a fighter

Hela dagen har varit fel, fel, fel, feeel.
Vaknade mitt i natten och hade lite ont halsen; vaknade innan mitt alarm började ringa med täppt näsa och ännu mer ont i halsen. Dessutom råkade jag försova mig ändå på något konstigt vis.
Sedan försov sig Julia så hon kunde inte följa med mig till Gallerians läkarmottagning; hallå hitta.se's "vägbeskrivningar" som jag inte förstår. Och Kim vägrade följa med. Jag stod helt förvirrad precis utanför porten dessutom och såg det inte förrän efter några minuter...
Sedan var jag trött och irriterad på tåget hem så Kim satte sig någon annanstans medan jag läste Oliver Twist (förresten, jag tar tillbaka det där om att realismen skrivsätt är fucked up - I love it now!).
Och jag har en man som verkligen inte kan planera tid; chips, dipp och cola skulle köpas efter att vi varit ute hos Sandra och Tommy tyckte han - jag tyckte tvärtom. Vem hade rätt? Jag. Hemköp hann stänga innan vi kom därifrån så han fick betala ungefär 27 kronor för en cola och jag 54 för chips, dipp och creme fraiche. Behöver jag säga att jag var arg för att de inte hade någon gräddfil på Statoil?

Det enda bra idag har väl varit att jag kom ihåg att köpa kepsen till Neo (och framför allt hittade både Polarn o Pyret och kepsen), träffade en snäll barnmorska som faktiskt gör vad hon kan för att hjälpa mig genom kampen för att få p-piller, jag får umgås med min man, träffat världens knasigaste katt som bet tag i mitt halsband och drog och suttit och tittat på massa Simpsons och Family Guy med Nikki och knasiga katten i knät. Och att jag hade sovmorgon och dessutom missade teatern.

Kommentarer
Postat av: Karro

va! kampen om p-piller? vad är problemet? om det är jag som är problemet borde du ju få minipiller eller möjligen stav? det är ju vad dom alltid vill att jag ska ha, så då borde det ju vara ok?

2011-05-17 @ 23:55:50
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: loveh

ja, jag tror inte det var samma grej om blodproppar osv med p-stav som det är med p-piller, så om du inte får det kan du ju kolla upp med staven? tror inte dom frågade om proppar osv när jag fixade stav. <3

2011-05-18 @ 15:09:30
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0