this is the year where hope fails you

Fin kväll igår dåva. Hamnade i flera diskussioner som fick mig att inse ett och annat, jag har planer som för en gång skull kommer fungera, jag har tänkt extra mycket på mig själv den här gången och det kommer gå bra. Tack vare mina fina vänner kommer jag klara mig ändå.
Tog fina bilder med Låväh och Anton, rökte fler cigaretter än jag hade tänkt, drack mer än jag tänkt och min icke-existerande finska sida slog in en del också. Önskar jag kunde komma ihåg lite mer än det som nämnts och att Ola mobbade mig.
Sent som ärtan kom Kim, Edding och Tobbe förbi och hämtade mig, Samuel lämnades kvar i bilen. Lämnade av alla och åkte hem till Kim och sov.

Vaknade med cpångest över livet flera gånger om. Tror nästan jag vaknade fullare tidigt på morgonen än jag somnade när jag vacklade fram till datorn för att dricka vatten och fick stödja mig mot snedtaket... Eller så var jag bara för trött.
Sov till 13 ungefär, duschade lite snabbt och fixade mig och sedan åkte vi till Skillingaryd, plockade upp Edding, Samuel och Pontus och åkte och spelade basket. Det blev pizza med Edding sen, och ännu mer basket med pojkarna, Kim ersattes av Robin dock. Hamnade på pizzerian sen igen och sedan stationen, där Edding förklarade krig mot Ryssland (Samuel) och han kastade iväg en jäkla sten mot oss som small rätt ordentligt in i rutan i busskuren och skrek "for mother Russia!" innan jag åkte hem.
Ja, jisses vilken dag det har varit. Meeen jag tackar alla för igår och idag.

Kommentarer
Postat av: L

we got your back babe :* <3

2011-05-23 @ 20:00:47
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0