where does the good go?

Håret blev som sagt färgat och klippt, och jag är nöjd. Funderade på att klippa det ännu kortare, men det får nog vara såhär ett litet tag till.
Jag håller tankarna sysselsatta genom att göra massa olika saker. Somnade en stund till Vänner och sedan kom Peter hem med mitt paket från H&M; nya solglasögon, en ny bikini och lite nya underkläder. Jag fick dessutom i uppdrag att laga mat och helt plötsligt slogs jag av sådan lust att göra en hejdundrande middag; fläskytterfilé, potatisgratäng som jag hällde ost över (mamma trodde jag hade gjort allting själv också), Jensen's favoritsås och inte nog med det ställde jag mig och stekte sparris och så fort mamma kom hem från jobbet fick hon åka ner till ICA och köpa fetaost för här jävlar skulle jag göra sallad också. Allting blev hur bra som helst, diskhon var full av disk och spisen full av stekpannor och grytor.

Nu ska jag tvinga med Peter på jakt efter en flyttkartong eller någonting och fota för nu när jag inte har någonting att göra är jag så otroligt rastlös. Vill ringa någon och prata, men har inte så mycket att säga, det finns inga räkningar att betala, det har jag redan gjort, och jag har målat om naglarna i färgerna Peter fick bestämma. Han får nog bli den som bestämmer mina kläder imorgon också, han är bra på sådant.

Bild från förra årets Popadelica. Ungefär exakt vid den här tiden är det ett år och fem dagar sedan jag träffade Oliver Ackermann, kramade honom och fick hans autograf och han rörde vid mitt ciggpaket som ramlade ur väskan mitt i mina glädjehopp...
Och jag vet att alla skrattar åt bilden, men han är så grymt jävla vacker annars!


Kommentarer
Postat av: Tom

Bra snygg är du ju iaf =)

2011-05-07 @ 01:07:01
URL: http://www.nattstad.se/babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0