älskling, vänta, får jag bara sitta bredvid dig? det var han som ville kyssa mig

Vaknar inte av någon lustig anledning av alarmet i mobilen på morgonen... Inte heller av monstervibrationen som låter i hela huset när jag får sms och skrämde livet ur mig när mitt alarm för p-piller gick idag...
Anyway, har gått omkring i pyjamasbyxor och Winnerbäck-tröja hela dagen, glömt sjukanmäla mig, pluggat lite naturkunskap, skrivit hela mitt svenskatal till imorgon och övat en del på det, ändrat om bland alla mina lakan och lagt in alla lakan jag fick av moster i garderoben, spikat fast en hylla i ena garderoben, slängt ihop all smutstvätt och bäddat rent i sängen. Ska börja tvätta nu och sedan ska jag ge mig på att rensa lite överallt i rummet.
Tydligen går hela dagen väldigt mycket fortare om man sysselsätter sig och lyssnar på Royal Republic och Veronica Maggio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0