I don't care if your world is ending today because I wasn't invited to it anyway

Åkte hem från Kim igår. Diskade på rekordtid under förmiddagen; 40 minuter! Hade självklart Winnerbäck som sällskap och stod och sjöng högt och falskt.
Höll på att somna ute på altanen vid 21. Med en kopp kaffe i handen och en cigarett i den andra. Ändå gick jag och la mig sent, runt 1-tiden..?
Drömde jättekonstiga drömmar hela natten, men i natt var då sannerligen första gången jag använde Facebook för att kolla om någon fortfarande levde...

Idag var jag i Värnamo någon liten timme innan jag åkte hem. Skulle egentligen åkt till Julle efteråt, men kände mig inte alls på topp så åker dit imorgon och stannar en natt istället.
Men jag var ute och körde knappt en timme efter att jag kom hem. Sedan mat och nu ska jag njuta av mina kakor och Halv åtta hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0