if my heart could beat, it would break my chest

Har sökt jobbet på min praktik. Det var bland det första jag gjorde.
Sov hos Kim från i måndags till igår då mamma kom och hämtade mig på eftermiddagen.
Trodde jag hade dragit på mig influensa igen, men uppenbarligen inte.
Stannade i alla fall hemma igår och idag.
Natten till igår drömde jag om kläder - hela natten. Vika kläder, högar med kläder, larma kläder, städa bland reahyllorna, rätta till galgar osvosv.
Inatt drömde jag ännu mer konstiga drömmar. Idag på morgonen drömde jag om högstadietiden, att Josse gick i min klass och vi gick i parallellklass med en kompis till henne, som jag gick på date med och höll handen med, skallade en gammal barndomskompis, skrattade henne rakt upp i ansiktet och bad henne dra åt helvete. Och någon jävel trodde att det var okej att använda mitt skåp.

Har seriöst börjat fundera på att klippa av mig håret. I något pageliknande alltså, ungefär i axellängd. Kommer dock ångra mig, I know it...
Funderar på hur jag ska spendera kvällen imorgon efter praktiken. Åka hem, betala räkningar och sova, eller om jag ska med Tess och Emma ut en sväng, dricka ett glas vin och en p2?
Eh, helgen är snart här och jag har nästan lust att be den fara åt helvete. Fuck. Med riktigt grov brittisk accent så det blir "fock". Bara för att göra det hela lite komiskt.

Ska göra en kopp te nu och sen röka min första cigarett för idag. Med Bingo Rimér som sällskap. Sedan ska jag fortsätta titta på Buffy. Så jag kan få träffa Spike snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0