sanningen är att utan dig är jag ingenting värd

Igår var en sådan dag när Magnus Weideskog sjöng i öronen hela dagen. Eller, ja, till tandläkaren, till praktiken, till Skillingaryd och medan jag diskade. Fortsätter denna dagen med Magnus Weideskog också.

Var ju som sagt hos tandläkaren igår. Båda ville bli klara innan 9.40 så det gick snabbt och smärtfritt, bara pratade om min rökning, kollade lite och la flourlack.
Sprang runt som en idiot på praktiken, och framåt 16 ville jag bara lägga mig och gråta; hade varit vaken sen 7 och inte ätit någonting, hade ont som satan i huvudet och kände mig vilse på Fishbone. Som tur var spenderade jag sista timmen på Amisu, städade reaställen och försökte tömma hästen, vilket vi lyckades med! Kändes som ett bra läge att köra en segerdans. Vilket jag nästan gjorde när jag hängde ut mitt sista plagg. Viskade "fuck yeah" lite för högt och gjorde den där konstiga grejen när man knyter näven och drar intill kroppen med armen böjd.
För att belöna mig själv köpte jag den där pluffpluff-ringen jag så smidigt glömde på skoltoaletten häromveckan. Nästa vecka ska jag springa till H&M någon lunch och köpa uggleringen också, sedan har jag mina favoriter igen!
Åkte hem till Kim, tog en treo och sedan diskade jag. Åt mat och sedan kokade jag kaffe till mig och Kims pappa. Gick och la mig en stund efter min kopp kaffe också.

Idag har vi bara varit i Skillingaryd en sväng än så länge, ska nog börja röra oss hemåt Forsheda snart och ikväll blir det Värnamo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0