there's a hole in our soul that we fill with dope, and we're feeling fine

Eh, här har det varit tyst ett tag...
Har egentligen inte gjort så mycket. Eller, jo, när jag tänker efter är det mer än det känns som.
Var på Hooks herrgård i torsdags med Julle, PappaJan och några kompisar till honom. Åt trerättersmiddag (dovhjort, ankbröst, nougatmousse, mhm) och massor av vin och även lite champange. Träffade en man som var lik Winnerbäck (och som dessutom träffat honom) och ah... Hände nog inte så mycket mer den kvällen.
Åkte hem på fredagen och åkte nästan direkt till Kims mamma för att vara hundvakt med Kim.
På lördagen åkte vi till båda hans systrar och sedan hem till honom. På kvällen kom alla dit och åt tacos.
Söndag, nothing.
Igår var första skoldagen efter lovet - med alla lektioner inställda. Åkte hem tidigt och upptäckte att det tydligen går en buss från Värnamo som går tidigare än tåget och jag är fortfarande hemma samma tid. Smidigt.

Idag hade jag bara naturkunskap och en inställd historialektion. Sprang till banken och förde över pengar, träffade Andreas och köpte en mobil av honom (smartaste människan i världen förstörde Xperian helt och hållet i fredags, ähä) så nu känner jag mig som en hel människa igen! Fick dessutom en massa bra musik på köpet i telefonen, haha. Slutade med en tvåtimmarslunch på Gamla Wok innan jag märkte att det var dags för att prova studentmössa. Åååh, tagget är på gång nu alltså!
Hoppade av i Skillingaryd på vägen hem, Kim plockade upp mig och sedan var det dags för premiärturen i hans Volvo. Blev avsläppt på stationen i Värnamo, hoppade av bussen i Kärda, gick och mötte Peter och sedan fick jag köra runt där medan Felicia hade sin fotbollsträning.

I veckan kör jag stenhårt; ska skriva klart mitt svenskatal, plugga lite smått på naturkunskapen så jag kan göra det nästa vecka och städa mitt rum. Har planerat att stanna hemma hela helgen och ta itu med allt jag har efter mig och försöka komma på nya bildidéer till projektarbetet. Som jag måste komma igång med. Väldigt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0