when they said you was high classed, well, that was just a lie

Åt middag hos Kims mormor och morfar igår. Ååh, älgköttet var så jäkla gott! Sedan åkte jag och Kim hem till mig en liten, liten stund, pussade på Neo och hämtade vin och plånbok innan vi åkte in till Värnamo igen, men denna gången hem till en jobbarkompis till Kim. Satt och drack och pratade ett par timmar och sedan åkte jag och Kim hem med nattbussen. Började titta på Hounddog men bytte till Basil Mus senare.

Idag var jag uppe i ottan kändes det som, vaknade av mamma och Neo någon gång och gick upp då. Försökte gå in och väcka Kim tillsammans med Neo, men han såg Kim och blev ledsen så det blev fort ut i köket igen.
Sedan åkte Kim hem tidigt, jag följde med mamma och Peter in till Värnamo och handlade, kom hem och åt lite, tittade på Hounddog igen, somnade ifrån sista tio minuterna ungefär tio gånger innan jag åt en bit tårta med alla andra.

Och nu ska jag gå ut och röka en sista cigarett och sedan lägger jag mig och tittar på Family Guy och sover.
Ska plugga hela jäkla veckan känns det som. En vecka till i skolan och sedan har jag praktik i fyra veckor, så jäkla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0