your dead end dreams don't make you smile. I'll give ya something to live for

Kändes som jag egentligen skulle behövt en sovmorgon idag och hoppat över naturkunskapen.
Och helvetes jävla muntliga nationella i svenska gick inte bra alls.
Somnade en halvtimme på soffan vid 20. Kan jag sova nu? Nej.
Har jag upptäckt att min svaghet för Mr. Big är extrem och att jag lipar mer och mer för varje gång jag ser sista avsnittet i säsong sex av Sex and the city? Ja.
Och jag har lipat över en vigselring idag. Trodde aldrig det skulle hända. Så; systeryster, världens bästa, det var din fina vigselring som fick mig att börja gråta. Bara för att den var så fin.

Och nu beger jag mig ut på altanen för några cigaretter och njuter av några sidor i Till sista andetaget.

Sååå, det enda bra som hänt idag är alltså att världens bästa systeryster äntligen har gått och blivit fruga.
Grattis för ungefär tusende gången!
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Men gulle dig!! Nästa gång du får gråta över en vigselring får det vara din egna ;)

Jag älskar dig med!

2011-11-12 @ 09:24:06
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0