du skar mitt svala liv, mönstrat till ett krig

Åkte till världens finaste i söndags efter en helg med min fru.
Åkte till skolan igår med en känsla av att livet suger, men blev lite uppmuntrad direkt när jag kommit till skolan för att jag fick höra "du klär dig inte som alla andra, du klär dig lite lustigt ibland, men det blir bara sött".
Träffade Sebbe en stund efter skolan innan jag åkte tillbaka till Skillingaryd.
Lämnade Skillingaryd idag med en känsla av att livet var lite lättare och det var lättare att andas. Men när jag skulle gå till Apoteket i Värnamo på eftermiddagen försvann den känslan på en sekund.
Sov förresten på ett museum för första gången idag.

Och nu ska jag plugga naturkunskap och sedan ska jag ta mig fan köra, det var främst därför jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0