en liten ros med ett hål i sin själ som gjorde rätt men av dåliga skäl

Det var en underlig utgång i fredags. På Bongo var allt frid och fröjd, vi trängde ihop oss omrking 10 personer runt ett bord för fyra och tjötade. Jag, Emma, Låväh, Tess och Sture lyckades tränga ihop oss alla fem på den lilla toaletten på Bongo. Det var ett äventyr, fick paxa toaletten och rotera runt innan man ens fått på sig byxor/strumpbyxor/short helt. Sebbe petade mig i näsan av någon anledning, Amanda bjöd mig på en shot och diskuterade tatueringar och piercingar med mig hur länge som helst.
Gick vidare till Centrum, fick en stämpel och drog till Subway med Julle och sedan till Pipes och träffade Kelb. Hade seriösa samtal och någonstans under besöker på Pipes så spårade allt till något negativt. Finns inte så mycket mer att säga, någon gång under natten åkte jag och Låväh hem med Bekks, fortsatte med seriösa samtal vid köksbordet över några mackor och sedan gick vi och la oss och jag somnade på två sekunder.

Igår sov jag till 15 ungefär, Låväh var uppe tidigare än mig för första gången. Chillade och tittade på Top Model och Coyote Ugly hela dagen. Sedan hämtade Kim mig, vi bokade biobiljetter till Johnny English i brist på platser av Contagion och sedan begav vi oss upp till stan. Svängde förbi Max för att äta på vägen hem och träffade på en full Hampus som åkte med oss hem. Skjutsade några andra under kvällen innan vi äntligen kom och gick och la oss också.

Idag har vi hämtat ved och jag högg ved för första gången. Gick rätt bra må jag säga. Sedan dammsög Kim och torkade golven medan jag diskade och bäddade rent i sängen. Sedan åkte vi till Hemköp och köpte chips, dipp, cola och kakor och snart ska vi titta på The Change-up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0