ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen

Konstaterade för en stund sedan att ibland kan det vara bra att logga ut från Facebook. Och kanske inte ha den så lättåtkomlig. Kaaanske borde ändra de vanorna soon...

Powernapade i skolan till och från idag. Somnade på naturkunskapen med armarna som kudde. När jag vaknade när lektionen nästan var slut skrattade Sofia åt mig när jag tittade upp. Hade fått fina märken från tröjan bredvid ögat och ner längs kinden så jag var helt randig. Häromveckan var jag rutig efter att ha sovit på armarna under någon lektion.
Råkade dregla lite i mitt block också när jag halvsov. Vaknade till av att jag sörplade till, lyfte på huvudet och såg blocket. Not so fresh!
Sov ingenting på bussen till Skillingaryd av någon konstig anledning. Var ute och Sandra och Tommy någon timme med Kim och kom hem till Kim för en stund sedan.

Funderar på att gå och lägga mig grymt jävla tidigt idag. Nästa veckan behöver jag inte åka till skolan på onsdagen och har sovmorgon på torsdagen, underbart. Kommer bli ännu en snabb vecka, med lunch med JulleBulleRulle på måndag och Hok på tisdagen och onsdagen.
Och jag har planerat att köra hela jävla helgen. Historiaprov? Fuuuck it. Eller, nae, tveksamt, fick ju inte godkänt på filosofiprovet..................

Kommentarer
Postat av: L

haha sjöng precis på den håkan-låten i din rubrik! så jävla bra <3

2011-10-13 @ 22:12:57
URL: http://impulsion.blogg.se/
Postat av: L

hahaha, vad underbart! :D det är precis lika synkat som vanligt ;D

2011-10-15 @ 12:23:41
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0