I don't care if you don't want me, 'cause I'm yours, yours, yours anyhow

Hade en fin fotolektion där jag trodde att jag slarvat bort min mobil, släpade med Josse ut i kylan för att leta efter den och när hon ringde till den hade jag tydligen lagt den i BH:n. Eh, bra jobbat? Fick även brownies av Jessica så satt och mumsade på det.
Efter skolan gick jag och mötte B och C. Satte oss på Espresso House med varsin latte och skissade upp balklänningen. I'm so happy, det blev exakt som jag ville! Nu återstår det bara att jag ska släpa mig bort till Bäckadal och kolla om någon är villig att sy den. Känns nästan som jag lägger mitt liv i händerna på en främmande människa; det måste bli bra.

Var i alla fall hemma runt 19-tiden så det blev inget körande för att det regnade så mycket, och inte heller något Smålänningens eftersom det tydligen skulle stänga 18 på vardagar. Med andra ord ingen hårfärg. Crap.
Och inte heller har jag pluggat klart på naturkunskapen.
Dessutom har jag inte gått och lagt mig än heller. Vad fan är det här?!
Oh, jo, jag har inte fått något svar på gummi heller när jag sökte jobb under höstlovet (varför envisades mamma med att jag skulle söka under höstlovet när hon visste att de inte skulle behöva mig?!) och jullovet. Så jag antar att jag får höstlov ändå. Rätt skönt faktiskt. En hel veckan utan att behöva göra någonting. Förutom att ligga begravd i sängen med Sims och historiaböcker och svenskatal vill säga. Och en vanlig läsbok.

Kommentarer
Postat av: karoliina

du kan ju ringa min chef...

2011-10-27 @ 07:15:59
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha oooh nooo! Vad är det med karlar och Johnny English-humorn?! Fattar inte.. Haha.



SPRING FÖR LIVET, säger jag. Nädå. Den är helt okej. :)

2011-10-28 @ 22:13:40
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0