I will insist to go there for some time and if I go there - would you still be mine?

Åh, givetvis kan jag inte sova. Försökte i 1,5 timme innan jag satte mig och skrev lite, jämförde dumma saker med varandra i ett textdokument jag slänger bort imorgon och gjorde massa annat onödigt jag knappt kommer ihåg. Jo, bestämde mig för hur jag ska färga mitt hår. Så nästa vecka åker jag ta mig fan till Smålle (mitt i natten får man dra till med dumma förkortningar för Smålänningens) och köper färg. Kanske två, kanske tre, beror på hur det svarta håret ser ut nästa vecka. Så den 28:e när jag beger mig ut på krogen igen har jag nyfärgat hår. Hur tänker jag dock inte avslöja. Inte för någon, håhå. Tror jag låter momo klippa lite på längden också, så det blir i alla fall lite klippt och rakt som det inte kommer bli om jag gör det själv.

Fick även för mig nu för en liten stund sedan att jag kunde köpa Peters tidiga julklapp nu med. Vart skulle jag dock få 450 kronor från hux flux mitt i natten? Nä, exakt, de ramlar in den 25:e. Inget med det med andra ord.
Hade jag orkat hade jag satt mig och klurat lite på fler bilder till mitt projektarbete. Åååh, bildidé! Jag vill egentligen börja fota nununu.
Får se hur jag gör med skolan detta dygn. Åker jag inte ber jag att få fota en bild med mamma. På tal om mamma snarkar hon extremt högt just nu...

Återvänder till Sex And The City och min kurrande mage under mitt kalla täcke nu. Om mindre än tre timmar ringer klockorna och jag kommer dö lite inombords när jag tittar mig själv i spegeln efter en sömnlös natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0