I'm your prostitute, you gon' get some

Var hemma från skolan igår också trots allt. Somnade ungefär en timme innan klockorna ringde, så stängde av och gömde mig under täcket och sov till 13 ungefär. Resten av dagen spenderade jag framför TV:n med naturkunskapsplugg. Någon nytta får det fan vara.

Idag var jag i skolan. Var på svenskan som stöd för Josse som skulle hålla sitt muntliga nationella i svenska också. Haha, så söt hon var när hon var supernervös!
Sedan kom Julle, PappaJan och Annypanny och plockade upp mig och vi begav oss upp till A6. Åt på Majoren och gick runt lite på H&M innan vi åkte hem till Hok. Resten av dagen/kvällen har/kommer spenderas med Sims, Redbull, Nachochips och fin musik. För efter att ha installerat Sims 3 Pets fungerar mitt Sims igen!
Skulle egentligen lagat lasagne ikväll, men det blir imorgon istället.

Nu ska jag återgå till mitt Sims-spelande, ähä :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0