jag föll isär idag, hundra ledsna små bitar över golvet, det var en gång jag

Har legat i influensa sedan i söndags. Vaknade hos Kims mamma efter en äventyrsnatt där Kim mått jättedåligt och varit spyfärdig, så han fick sova ytterst med en hink bredvid sängen.
Åkte ändå och firade mofa i söndags trots att jag hade ont i hela kroppen och inte alls kände mig på topp. Och när vi kom hem så hade jag så ont så jag knappt kunde röra mig. Så har varit hemma i tre dagar nu. Bara sovit och tittat på TV typ.

Idag kraschade mitt Sims, min fetaost luktade jäst så jag kunde inte ha den i min sallad och allt kändes bara fel. Jag hoppade in i duschen och duschade varmt och länge också för att se om det fick min kropp att må lite bättre, vilket den gjorde, så jag frågade Peter om vi kunde köra en stund. När jag var klar för att köra var han tvungen att göra klart något i Wow, och när det var klart kom K&J och lämnade Neo. Där brast hela jag och började lipa helt utan anledning. Klart som fan jag vill ha min Neoplutt här, jag vet inte riktigt vad som hände. Antagligen blev jag bara arg för att Johan antog att det var finemang att lämna Neo här utan att höra av sig först och sedan att jag hade sett fram emot att köra och komma ut lite eftersom jag legat i soffan eller sängen nästan fyra dagar.
Ut och köra kom jag i alla fall till slut, första mörkerkörningen - i samhället! Körde ner till ICA och hämtade mitt H&M-paket och köpte cigaretter också. I mitt paket fanns min väska och mina två nya nagellack så jag blev genast på bättre humör.

Så med nymålade naglar i nytt nagellack ska jag gå ut och röka med en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0