jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i, för vi dansar och du har så mjuka läppar

Jag vill tillbaka till Peace & Love när jag tänker på Håkan Hellström. Sommar (okej, han spelade sent på kvällen, men who cares?), alkohol, bra vänner, bra musik hela dagarna, roliga tältgrannar i campet och till sist hade hela veckan bedragit till en röst som inte höll, en Linn som inte ens var så sliten när sömnproblemen var en del av vardagen och 14 timmars sömn varje natt två veckor efter.
Speciellt får Kom Igen Lena! mig att tänka på Peace & Love; den spelades i bilen när vi såg den första skylten som skyltade mot Borlänge, och under konserten ringde jag och spelade låten i ett telefonsamtal.

Neoplutt är här på besök, och han tultar omkring här så gulligt i bara blöja. Min kycklingsallad gick hem hos honom mminsann! Inte kycklingen dock, men gurka, tomat och pasta åt han av. Nu har han fällt ner luckan till diskmaskinen och försöker lägga sig på den. Sötunge!
Jag är tröttare än någonsin på människor och vill egentligen stänga av mobilen, logga ut från msn och facebook-chatten. Men, jag klarar mig inte länge med mobilen avstängd, blir alltid orolig för att någon försöker få tag i mig och det är akutsuperviktigt. Men jag slängde den på golvet i mitt rum och gick och satte mig i köket igen. Där ligger den ta mig fan bra hela kvällen.
Ska snart färga håret så det blir gjort någon gång. Och kanske plugga lite. Om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0