låt NATO stanna hemma, jag lägger ner vapnen nu. ikväll vill jag vara vän med dig

Jag njuter av att vara ledig imorgon, att jag har en hel del till att bara plugga historia till nästa veckas prov. Att mycket av uppgiften i ARL är klart, småjusteringar och lite annat finns kvar. För en gångs skull finns min kladdkaka kvar; jag var smart igårkväll och gömde den i ugnen så jag skulle få ha den för mig själv. För ingen letar ju i ugnen efter något!
Men nu börjar min säng ropa på mig, så ska ut och röka kvällens sista cigarett och sedan lägga mig och titta på Sex And The City.

Även om jag var hos mannen nästan hela förra veckan (måndag-lördag) och jag bara varit hemma i två dygn saknar jag honom ändå... Jisses, och nu är han ute på älgjakt också, fin vecka alltså.
Får dock se det positiva i veckan; jag pluggar utan att bli distraherad åtminstone imorgon och onsdagseftermiddagen ska jag spendera med Låväh och fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0