och de kysser mig på kinden och jag spyr på deras tröst

Undrar hur det kommer sig att jag aldrig går och lägger mig i tid nu för tiden... Är det inte att jag pluggar så sitter jag och tittar på TV/serier och målar naglarna som jag alltid kommer på alldeles försent på kvällen, eller så sitter jag och bara glor rätt ut i luften och försöker sätta ord på allting.
Jag har haft torsdag hela dagen, men imorgon är det onsdag och jag har foto hela dagen och sedan ska jag muntra upp mig själv med att planera balklänningen. Och köra, innan jag börjar måla en bild inspirerad av John Bauer.

Köpte förresten Peters tidiga julklapp idag. Så jäkla värt det och jag vet att detta nästan kommer slå hans födelsedagspresenter från i somras!
Börja taggar inför fredag nu med (på tal om att jag är peppad som fan på Peter julklapp); brabrabra utgång med massor av människor. Och så ett litet besök ute i Packebo innan äventyret börjar, hur bra som helst. Jag bara hoppas att hela veckan går hur fort som helst så att jag får sitta på Bongo och njuta av allt sällskap, fucking bolox och p2 och cigaretter snart. Mhm, fredagskvällar som de borde vara.

Kommentarer
Postat av: L

ett fint besök ute i pippibo 8D haha! <3

2011-10-26 @ 13:26:42
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0