tjugo kilo bly har jag runt min ena fot. att somna i varann kommer va det finaste vi gjort

Det känns som jag inte sovit på flera veckor; hjärnan är helt mossig och seg. Av någon konstig anledning känns det som min kropp tappat tio kilo i vikt, vilket jag absolut inte har gjort. Just idag känner jag mig bara extremt orklös och maktlös och vet inte vad jag kan göra åt någonting. Inte nog med det missade jag mofas födelsedag igår fick jag veta av mamma idag. Vilket jävla bra barnbarn jag är.

Träningsvärk i vaderna gör det jobbigt att gå nerför trappan här hemma hos Kim; först ett danspass med Anna och sedan gymmet i Skillingaryd en stund igår.

Jag har varit hemma hos Kim sedan i måndags. Efter två nätter med dålig sömn somnade jag på filosofin igår när vi tittade på film, och efter ytterligare en natts dålig sömn (lägg till tusen mardrömmar också) förmådde jag mig inte att gå upp.

Försöker hitta vilken shot det var jag och Tess fick häromveckan på Bongo av människan som var lik Winnerbäck och som jag dansade bugg med. Jag minns inget namn, jag hörde inte vad han sa när han berättade vad det var i. Kan det ha varit Fucking bolox? Om jag minns rätt såg den ut så - extremt vidrig faktiskt, men djävulskt god. Med hjälp av Systembolagets hemsida har jag nu bestämt att det är den.

Nu ska jag vara snäll och diska all disk som står nere i köket. Och snabbt med, så jag får röka snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0