vaknar upp hemma hos dig, har trasslat in mig i ditt hår. solen har just gått upp, jag ligger kvar om jag får

En gång trodde också jag,
att jag kunde klara mig ensam


I drömmar går han bort, på mörka vägar
jag vet det var mitt fel,
men bara en dröm
En gång trodde också jag,
att jag kunde hålla så hårt

Försöker memorera allt du säger
jag vill ju vara den, som lyssnar på,

allting som du håller kär
Jag vill ju vara med där

I hennes små skor fick vi båda leva, min älskling och jag
Det var i väntan på att vår kärlek skulle gro

Och håller vi ut tills solen går upp igen
älskling, jag lovar dig en vacker dag
En dag då allting blir bra

Vi hjälper varandra våga leva
Säger "du kan vara stor, jag rymmer dig!"
Bekänner att jag är rädd för mörkret
Vill du gråta med mig?

Känner du den kraft som jag vill ge dig?
Vi bygger en värld att älska i
Kom elden, vinden, ropet, rymden - vi är hjältar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0