you are wrong, fucked and overrated

Var ute och körde innan. Gick hur bra som helst! Började allting med att hitta dragläge, tydligen skulle det vara jättesvårt, men jag klarade det galant! Sedan vände jag också genom att köra in och backa och sedan köra framåt. Växla gick också hur bra som helst.
Började med en liten skogsväg och precis i början mötte jag en traktor - och jag fick kärringstopp hela tiden. Men när jag sedan rullade förbi traktorn fick jag tummen upp av han som satt i.
Efter ett tag så slutade allting med att jag körde ut till Torskinge kyrka (i 60 km/h), parkerade och så tog jag och Peter en cigg innan han körde hem.
Fick massor av beröm typ hela tiden och när jag körde ut mot Torskinge hade jag på Slipknot och satt och sjöng med, haha. Precis som jag vill ha min körning med andra ord.

Nu blir det en sista cigarett för ikväll och sedan ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0