blöta skor nerför trappan som inte ville gå till skolan

Önskar att det skulle kunna finnas nattskola för oss nattmänniskor också, precis som det finns nattarbete. Livet hade varit otroligt mycket lättare i så fall.
Hade en fin kväll med Kim igår. Han kom hit vid 18, såg sista 10 minuterna av Top Model cycle 14 med mig, innan kycklingfiléerna skulle tinas och vi gjorde mat. Jag överträffade mig själv, sannerligen. Dock med världens lättaste mat; kycklingwrap. Men gott var det allt. Fick till och med 8-8,5/10 i betyg av Kim, ähä.
Sedan tittade vi på No strings attached, som vi egentligen skulle sett på bio som min sena fördelsedagspresent i våras, men det blev inte så. Kommer inte ihåg varför, det kan ha varit något om att den knappt gick längre vid den tiden eller något liknande.

Idag var jag så otroligt trött, kom inte upp ur sängen. Och när jag väl kom upp sängen och hade klätt på mig kom jag på "fan, om jag åker till skolan har jag historia i en timme innan jag slutar". Ganska ovärt... Så, jag har tänkt städa så gott det går utan dammsugare, tvätta och hjälpa till med historian hemifrån.
Men efter en kopp kaffe och en cigarett är jag lite piggare, men långt ifrån tillräckligt pigg för att orka göra någonting. Lite Top Model cycle 6 och sedan ska jag göra allting framåt lunch. Det är min plan. Även om jag gärna skulle vilja ha min man här, känns otroligt mycket bättre när han är här och inte på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0