deep down I know I'm not a stupid girl but still I make all those mistakes

Sov hos Kim från i tisdags till i torsdags. Under torsdagsförmiddagen slog det mig att mamma skulle åka iväg mitt i natten och jag knappt hade träffat henne under hela veckan. Så jag satt och hängde i soffan under torsdagskvällen när jag hade kommit hem och pussade mamma hejdå flera gånger om.

Igår var det första gången i år som jag försov mig. Jag missade dock bara en lektion och min håltimme på nästan tre timmar (min lunch är inräknad där).
Kom hem lite tidigare (en kvart) än tänkt eftersom det var banarbete och jag inte vågade chansa på att komma till Värnamo i tid till tåget 16.33 hem osv. Skulle dammsuga, vilket inte gick bra alls eftersom dammsugarpåsen var näst intill överfull och jag inte vet hur man byter. Så jag satt och tittade på TV tills Julle, Anton och Låväh dök upp här. Det blev lite vin och annan alkohol och kinesmat från Bambu ute på altanen hela kvällen. Gick och la oss tidigt och jag och Julle somnade till Pocahontas.

Vaknade idag, tittade på Mulan och sedan väckte Julle mig och tvingade mig gå upp typ, haha. Vi värmde gårdagens mat och tittade klart på Mulan innan vi började titta på Burlesque och Låväh och Anton vaknade. Sedan blev det massa kaffe (vi kokade sammanlagt 17 koppar, men alla valde även de största muggarna som finns i huset också) och cigaretter och prat ute på altanen. Anton var även snäll och diskade massa åt mig - för hand!
När de hade åkt hem ringde jag systeryster och pratade lite, sedan klädde jag på mig vanliga kläder, sminkade jag snabbt och slängde upp håret i en hästsvans innan Johan kom och hämtade mig. Hängde hos syster med tacos och vi tittade på Madicken innan Johan körde hem mig vid 20.





Kommentarer
Postat av: ant

haha ser ut att bryta nacken typ xD

2011-09-22 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0