drog! drog! ge mig nåt för jag är så låg så jag imploderar

Lyssnar på Winnerbäck i ren frustation över allt, drömmer mig tillbaka i tiden lite grann, svär över människor och längtar mig några månader framåt i tiden. Och började precis gråta över ett vanligt jävla sms.

Har precis fått ett pris för min tatuering jag ska ha nere på fotleden, billigt och bra! Ska bara ha råd med den också, men i början av 2012 sitter stjärnorna på fotleden, det har jag bestämt mig för. Fem stora stjärnor (en var för mamma, Karro, Neo och momo&mofa) och mindre stjärnor runtom.
Kanske ska kolla om fjärilen jag ska ha mellan skulderbladen också... Men den får vänta ett tag till.

Nu ska jag bota min sysslolöshet och fortsätta lyssna på Winnerbäck och sticka ett bra tag. Tycker egentligen jag är värd en massa godis, men pengalös som man är blir det inte sådant skräp ikväll. Kör på nyttigt den här månaden!


Kör en update i samma inlägg...
Häromdagen var min dag fullständigt. Fick min praktikplats på New Yorker och började prata lite om balklänningen.
Idag är inte min dag. Är så arg så jag bestämde mig helt och hållet för att åka som au pair för att slippa alla jävla människor här hemma, och sedan komma tillbaka till Sverige och flytta hemifrån så fort som möjligt. Typ.
Nej, så blir det inte. Det blir inget jävla år som au pair i USA. Har jag 200 timmars barnerfarenhet? Nej. Kommer jag skaffa det på mindre än ett år? Hell-fucking-freakin'-no.
Så nu ligger det på hyllan och jag vill bara lägga mig på golvet och skrika. Nej, jag tittar på Sex And The City istället och gråter ikapp med Carrie och alla andra.

Kommentarer
Postat av: karoliina

naaaw. ;)



men 200 timmars barnerfarenhet, yur welcame som vi säjer i brearyd. ;)

2011-09-30 @ 23:27:07
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0